Talentendag 29 oktober 2023

Deel deze post via

Vandaag 29 oktober 2023 konden verschillende meiden en vrouwen uit Overvecht Utrecht hun talenten ontdekken èn laten zien op de Talentendag waarbij wij als Stichting Krachtwijken de handen ineen sloegen met de verschillende organisaties in het sociale domein zoals o.a. Stichting Al Amal en Stichting Dock,

Het was een zeer geslaagde talentendag met ruim 120 vrouwen en meisjes. Zij konden vandaag hun talenten ontdekken en luisteren naar de verhalen van anderen. Wat een talent kwam er naar boven! Er was henna kunst, zang en dans, mooi bedrukte gadgets en mooie visagie. Er waren drie gastsprekers die iets vertelden over hoe zij hun talenten hebben ontdekt en verder ontwikkeld hebben. Er waren inspirerende verhalen van Diana Bachour (talentencoach) Nadia Ahmidach (Werkwinkel Overvecht) en onze wijkwethouder Rachel Streefland.

We hebben vandaag weer mogen horen en zien hoeveel kracht en talent deze vrouwen en meisjes hebben. De kracht van de wijk zit in de mensen!

In samenwerking met